Tuesday, June 15, 2010

Saya akan mula menulis artikel berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan


Assalamualaikum...

Di sini saya ingin memberitahu/mengumumkan bahawa saya akan cuba untuk menulis artikel berkaitan "Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan" (Occupational Safety and Health - OSH).

Tujuan saya adalah untuk berkongsi ilmu OSH ini kepada pembaca dan akan membantu saya supaya lebih mudah ingat perkara-perkara yang berkaitan dengan OSH ini. insyaAllah..

OSH ini adalah amat penting terutamanya di tempat kita bekerja. Oleh itu saya berharap ilmu-ilmu yang akan saya kongsi ini dapat membantu pembaca memahami kepentingan ilmu ini. Mungkin juga kita boleh berbincang bersama apa-apa perkara yang tidak jelas berkaitan Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan ini. Semoga Allah permudahkan..


nurullahz

No comments:

Post a Comment