Wednesday, June 9, 2010

"Header" nurullahz.blogspot.com dikemaskini.


Assalamualaikum..
Hari ini saya berhajat untuk mengemaskini blog ini. Tidak kira la tulis artikel baru atau edit template, yang penting saya perlu kemaskini blog ini. Jadi, saya mengambil keputusan untuk menukar header lama blog ini kepada header yang saya reka sendiri. Berikut adalah header asal blog ini.



Di bawah ini pula adalah header yang baru saya buat dan dibantu oleh esanstudio.


.
Di kiri header baru ini saya letakkan nama blog ini dan tulisan "show us the straight way" pula saya ambil dari surah al-fatihah yang bermakna "tunjukkan lah kami jalan yang lurus" dengan harapan dapat mengingatkan diri saya dan pembaca supaya sentiasa berdoa kepada Allah agar ditunjukkan jalan yang lurus dan benar, iaitu jalan yang diredhai.

Di kanan header ini pula saya isikan tajuk dan penerangan blog ini yang bermaksud kita sebagai hamba Allah perlu sentiasa mencari cahaya petunjuk dan keredhaan Allah s.w.t. InsyaAllah...


nurullahz




No comments:

Post a Comment