Saturday, June 5, 2010

Artikel pertama di nurullahz.blogspot.com

Picture Source : Brewing sensation by =PierreDevlin (Deviantart)


Assalamualaikum.

Bismillah.....

Saya akan cuba berkongsi seberapa banyak ilmu di blog ini. Antara ilmu-ilmu yang mungkin akan dikongsi adalah seperti berikut:

  • ilmu-ilmu islam
  • software kejuruteraan seperti Autocad, solidworks dan sbg
  • software pengurusan seperti Microsoft Project
  • software komputer yang biasa kita gunakan
  • ilmu-ilmu kejuruteraan



Senarai ini hanya target saya. Sekiranya saya tidak mampu melaksanakannya, maafkan saya.
Saya tidaklah pandai dalam perkara-perkara yang saya senaraikan di atas dan mungkin juga saya tidak tahu langsung. Tetapi saya ingin belajar dan berkongsi. Semoga Allah permudahkan.

InsyaAllah....

nurullahz

No comments:

Post a Comment